Klass 3 varning!

Nu har jag fått snö så jag tiger!!! Jäklar i min låda vad det snöar!
 
I morse var det kallt, i alla fall - 17 grader. Sen kom snön på eftermiddagen och det har snöat galet mycket! I morse longerade jag Szum lite i snön, och efter jobbet och mat så fick jag finbesök i stallet av en kompis som jag inte träffat på ett år! Pga coronan så träffades vi i stallet, hon ville ju såklart de hästarna också så typiskt att det var sånt väder att man knappt såg något! Jag jobbade i alla fall Lemonaden lite i snön och nattade hästarna. Sen blev det såklart massor av surr och när vi skulle åka så syntes knappt spåren vi kört någon timme tidigare!
 
Hur kommer världen se ut i morgon? Vit förstår jag, men kommer man ens ut genom dörren tro? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0