Fredagskväll!

Igår snöfall och Ica-jobb!
 
Man är rätt trött när man kommer hem från jobbet på fredagar, det är alltid stressigt och rörigt på jobbet då. Igår gjorde jag ost och broccoli-soppa till middag innan jag tog mig i väg till stallet. Red först Grå, longerade innan jag satt upp eftersom det var ett par veckor sedan jag satt på henne sist, och det var nog bra för hon började med rodeo de första minuterna. Hon lugnade sig efter en stund och var ganska ridbar när jag red sedan.
 
Skulle ta Zippin efter men hon ville inte bli fångad, tålamodet med att jaga hästar 20.30 på en fredagskväll är inte så stort så jag tog Szum i stället! Han fick gå i töm och var väldigt energisk och busig!
 
Nu ledig lördag och jag ska försöka hinna, och orka, jobba en massa hästar i dag, vi får väl se hur det går!
 
Grå vid stallet efter ridningen igår! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0