-29.5

Kallt, kallare, kallast....
 
Sista dagarna har bara handlat om att överleva och å allt att fungera. Det har legat runt - 25 grader sedan i lördags, kallaste var nog igår kväll med - 29.5. Det blir inte så mycket mer gjort än att vattna, fodra, flytta runt element, köra kupévärmare, kolla vatten... Och jobba också då såklart! I söndags morse hade jag 6 hästar på rymmen, igår morse Lemonaden och Wasabi ute igen... Jag har anklagat Lemonaden som bov i dramat och igår morse flyttade jag om i hagarna så nu hoppas jag att det ska lugna ner sig. Lemonaden hår nu med de andra stona och Wasabi har fått Bea som kompis.
 
I dag ska det vara kallt och se vända i morgon, då ska det börja snöa igen och det ser ut att komma 3-4 decimeter till med snö. Jag ska aldrig mer önska snö och vinter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0