Vårväder och vindar!

Klockan är 23.00 på kvällen, det är fortfarande februari och ute är det 5 plusgrader! Och blåst! Typiskt vårväder!
 
I morse tog jag Dajmen lite i töm innan jobbet. Efter jobbet och lättlagad mat så red jag Wasabi, Linda var också i stallet och red Bea. Tränade på traven och i dag kunde vi trava ett helt varv! Tidigare har vi bara hållt oss till långsidorna men hon har bättre balans i traven än i skritten och det kändes jättebra. Red även Szum, som också fick gå lite travjobb, så skönt att komma igång med honom igen!
 
Sen lite soffmys till avslutningen på mello och den serien som jag faktiskt lyckats se flera avsnitt av, sista avsnittet i dag och jag lyckades se 3 av 4 delar. Det är bra för dig att vara mig! Nu sova!
 
Dajmen i morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0