Lördag!

Igår hann vi ha flera väder på samma dag! På morgonen kallt, sen snöfall på förmiddagen när jag red och sen sol och fint på eftermiddagen!
 
Jag började i stallet, tog Dajmen i töm först och red sedan Chokladen som fick pulsa snö och trampa upp stigar. Avslutade henne med att trava några minuter på banan för att trava ur mjölksyra. Sist ut var Zippin som jag fick lura för att kunna fånga, Paula hade redan tagit ut Juliette och jag fick ta ut även Szum så Zippin blev ensam så jag kunde ta en kraftfoderhink och fånga henne med, och sen fick hon jobba i töm.
 
Sen två klämda mackor till lunch och i väg på några lektioner. Jag var igår nästan helt symtomfri igen och vi har ju lektionerna utomhus, och höll extra avstånd. Köpte med mig pizza hem till middag, sen nattade jag hästarna och tittade lite på mellon, som var minst sagt sådär...
 
Chokladen efter ridningen! 
 
Hon lyssnar efter skotrar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0