Bilberoende?

Jag är verkligen beroende av min bil... Är det ett okej beroende eller behöver jag avvänjning tro?
 
I morse lånade jag Nisses bil och red Grå på slingan innan jobbet. Kunde i dag galoppera på slingan utan att det bara blev en massa bocksprång! När jag klev av så fick jag ett mess att min bil var färdig, ett helt dygn tidigare än sagt, så vi hann hämta den med innan jag började jobba!
 
Efter jobbet, mat och kaffe så red jag och Linda på banan, jag red Wasabi och fortsatte träna på traven. Första försöket blev något helt annat, skutt, hopp och en sväng upp på bakbenen men sen gick det bra! Dessutom nyttig träning med en annan häst på banan, som man dessutom inte skulle följa efter, tycker att hon var duktig.
 
Sent blev det ju såklart men jag är ju ledig i morgon som tur är!
 
Grå med sin ponnyman på slingan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0