Julafton!

En lugn julafton som ändå gick alldeles för fort!
 
Jag och Linda träffades i stallet på förmiddagen och red ut med Clarinett och Bea. Vi red en sväng här på byn och tittade efter tomten, men även fast hästarna letade överallt i dikena såg vi ingen. Sen fikade bvi julfika innan det var dags för Linda att åka hem och laga mat, och jag duschade och laddade för kvällen.
 
Jag och Nisse var, som vanligt, till hans systerson med familj. Förutom en massa god mat så kom tomten förbi en sväng, otur att Nisse var och kollade till hästarna just då. 
 
Blev inte så sent, jag nattade hästarna och hann läsa ett kapitel i julklappsboken jag köpt till mig själv, nämligen Johanna Lassnacks bok "En mental sporre". Av Nisse fick jag en pannlampa, vilket verkligen behövdes! Nu är det juldagen och jag har massor att göra tyvärr, men ska ändå försöka ta det lite lugnt!
 
Sol hade vi på julaftonsritten!
 
 
 
 
Clarinett passade på att mysa lite med Linda och Bea 
 
Tomten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0