Fjärde advent!

Fjärde advent har glidit förbi ungefär lika lätt som man glider på isen överallt nu!
 
Det är ändå ganska bra hemma hos mig, om man jämför med hur det var för några dagar sedan så är det ju givetvis uruselt men om man tänker på hur vädret varit och hur illa det varit andra vintrar så är det ändå okej och ganska bra!
 
I morse blåste det rejält. Jag longerade Wasabi och jobbade Clarinett i töm, båda två ute i snön. Efter jobb med extra öppet och mat tog jag även Chokladen i töm på kvällen, då på banan. Banan är lite hård på några ställen, men inte mer än att jag tror att det kommer bli bra när vi ridit lite, det finns ett isigt spår men annars är den faktiskt rätt okej. Det är ändå skönt, så mycket lättare att arbeta hästarna där det finns lyse och är jämnt underlag.
 
Nu är det bara att ladda upp för fyra intensiva dagar fram till jul!
 
Clarinett i töm!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0