Dagen före dopparedagen!

Nu är det jul!
 
En hektisk dagen före har det varit! På förmiddagen red jag, vilket var välbehövligt för resten av dagen. Chokladen fick gå dressyr och Clarinett red jag ut en väg jag inte ridit i vinter så det fanns snö att pulsa i!
 
Sen i väg till jobbet där det verkligen var kaos och fullt ös i dag! Jag jobbade till 20.00 och sista två timmarna var det väldigt lugnt i stället. Nattade hästarna och sen var det fullt race hemma i stället!
 
Hade tv4 play på datorn för att kunna se Bingolotto då antennkabeln lossnade i helgen när det var takras, men det var bra för då kunde vi ha den i köket när jag ändå stökade. Jag gjorde ägghalvor med majonnäs och räkor, och griljera de skinkan, så hade vi fika (vilket behövdes) med det och vitlöksbaguetter med röra från charken på jobbet. Hann spela två bingoomgångar och slog in julklappar innan jag gav upp!
 
I dag tog jag fram de röda schabraken, här Chokladen!
 
Ändå juligt på turen med Clarinett i dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0