Annandag jul!

Så var julhelgen över och i morgon är det dags för ruschen på Ica igen, dessa tre dagar har verkligen gått fort!
 
Jag började på förmiddagen i dag med att longera Zayats i snön, mest för att se vad Dajmen gjorde när hon blev själv men det blev bra jobb för Zayats att jobba med galoppen i linan i snön. Sedan red jag Clarinett och Chokladen på slingan, fick de jogga bort lite energi.
 
Sedan fikapaus och i väg för att tömköra en ardenner, vilket gick bra, sen var planen att åka vidare på lektioner men de hade - 17 grader där så det blev inställt. Åkte i stället upp på byn och köpte pizza, efter pizzan så hjälpte jag Nisse att mocka. Han hade haft översvämning efter att ett par vattenkoppar gett upp och sprutat vatten så det var blött och tungt! När vi var klara så natfafe vi mina hästar och sen gjorde jag glögg till kvällsfika. I morgon jobb igen, känns som att jag inte hunnit något i helgen!
 
Från Chokladens ridning, lyckades inte fånga solen på bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0