Andra advent!

Det blev en kall andra advent igår. Det var runt - 20 mest hela dagen, om än något mildare sent på kvällen.
 
Jag joggade Clarinett lite på det som ska bli min ridslinga i snön i vinter, den är fortfarande lite knölig på sina ställen så än är det lugnt tempo som gäller, det höll dock inte Clarinett med om och gjorde några rivstarter. 
 
Jobbdagen började lite kaosartat, då jag först var sen till jobbet och när jag väl kom fram så gick inte entrédörren att öppna! Vi stod rn personal på varje sida och drog/tryckte men utan resultat. Ringde till chefen som gav tips om kofot, så med en kofot fick vi upp dörren så vi kunde öppna. Sen när första kunden skulle betala så var dessutom kortterminalen död! Efter några omstarter så fick jag igång den och resten av dagen förlöpte väldigt lugnt då det var skidåkning på tvn.
 
Efter jobbet och lättsam middag så tömkörde jag Zayats och sen åkte jag och lämnade bilen på verkstaden, nu ska 2:orna sen besiktningen fixas! I dag jobbdag igen och just nu - 16 grader.
 
Clarinett i snön igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0