Tillbaka i verkligheten!

Så var jag tillbaka på jobbet igen, känns rätt tungt just i dag men det blir nog bättre!
 
I morse longerade jag en pigg Zippin, som fick göra av med lite energi över små hinder, innan jobbet. Sen Ica där vi var kort om folk på eftermiddagen, det gick ändå bra då det var rätt lugnt. Gått rätt bra med armen också trots att jag känner att det blir hårdare än hemma.
 
Efter jobbet stekte jag hamburgare och sen till stallet. Red Ratina och försökte jobba med uppsittningarna, såklart har de börjat strula när ägaren kommer i morgon och ska titta och prova. Eller så är det därför, att hon känner att jag är lite stressad över att hon inte står still. Tredje uppsittningen i dag stod hon som ett ljus i alla fall, och hon är så trevlig att rida sen! 
 
Nu ska jag försöka varva ner och sova, tur att jag har mjukstart och är ledig i morgon! 
 
Szum i hagen i morse, så fint med dimman bakom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0