Måndag!

Ny vecka, och det känns som att det kommer bli en intensiv vecka!
 
I morse tog jag Clarinett i töm innan jobbet. Efter jobbet så gjorde jag soppa lite snabbt till middag och sedan red jag Ratina på banan. Efter att hon var klar så fick jag hjälpav Linda och vår gemensamma vän Sanna att kolla Wasabis hov. Hon har varit lite mystiskt halt på ett framben, det som hon har skon kvar på, och i kväll undersökte jag lite noggrannare och gjorde rent riktigt. Jag misstänker att hon har typ ett "blåmärke" på stråken då det finns ett märke på den, men inget annat som verkar misstänkt. Så fort jag kratsat ur hoven och hon står på hårt underlag är hon ohalt, men ut i gräset igen så haltar hon. Ligger lågt ett tag till.
 
En isglass till kvällsfika och nu försöka ladda om för en fullpackad dag i morgon!
 
Clarinett i morse, så fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0