Hinner inget!

Jag tycker inte att jag hinner något alls, trots semester! Igår hann jag inte alls det jag skulle...
 
En lugn förmiddag igår innan jag och Linda träffades nere vid betet och skrittade ut på Chokladen och Szum. Sedan åkte jag upp på gården och red Pricken. Även denna gång satt jag upp vid stallet, målet var att rida upp mot banan men styrningen fungerar inte riktigt så vi hamnade lite på sidospår och jag fick sitta av. Gick då upp till banan och satt upp utanför den och försökte rida ner till stallet i stället, men även här falerade styrningen och vi fastnade mot ett staket. Men han är avspänd, stänger inte av lika mycket och vid ett tillfälle trampade han på pallen, blev rädd men hoppade bara till och inget mer, så det är bra. Nu ska jag bara hitta styrningen!
 
Sen middag, vi värmde rester från frysen av chili con carne vi åt förra veckan, och nästa ryck i stallet började jag med Ratina. Henne styrde jag runt i skogskanten först och sen in på banan och testade lite trav, det förstod hon direkt och vi kunde trava nästan halva varvet direkt flera gånger! Åkte sedan ner till betet och red dressyr på Clarinett, efter putsade och packade jag hennes grejer för i dag väntar äventyr för oss!
 
Helt slut när jag kom hem, så jag har lite för mycket kvar att göra i dag så måste sätta fart nu!
 
Chokladen och Szum ute på tur!
 
Ratina innan avsittning vid stallet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0