Påskafton!

Nu har jag också fått lite påskledigt! Känns bra!
 
På förmiddagen i dag så tog jag först Szum i töm, men eftersom det var fruset så var inte ridbanan jättebra utan det blev mest ett joggpass. Så därför tog jag även Clarinett i töm, men då ute i snön. Inte heller idealiskt underlag, mest lite tungt, men hon fick ju jobba i alla fall.
 
Sen åkte jag i väg på ett gäng lektioner. Väl hemma igen och nu påskledig, så gjorde jag en laxsida i ugn med västerbottenost, och till det pressad potatis och romsås. Och när maten runnit ner lite så gjorde jag kvällspasset i stallet som bestod av longering av Zippin ute i snön, trampa bor is från banan och nattning av hästarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0