Måndagmorgon!

Även om måndagmorgon brukar vara rätt segt så finns det de som är bättre än andra!
 
Igår morse var det faktiskt lite mindre blåst och sol, inte så varmt men bara det att det blåste mindre var en vinst! Jag jobbade Lemonaden i töm i en av sommarhagarna, hon var betydligt mer cool och fokuserad än sin storasyster var i helgen när jag tog henne där. Blev ett bra pass innan jag åkte på jobbet.
 
Efter jobbet och snabb middag så försökte jag dressyra lite på Clarinett. Redan när vi skrittade fram satt jag löst då hon var rätt laddas och kompisarna i hagen studsade runt. Sen när vi hunnit jobba lite kom Nisse och skulle köra balar så då fick jag göra paus och öppna hagen. Red lite galoppjobb efteråt, fokuset var bättre än väntat men blev ju inget superpass.
 
Lemonaden jobbar på!
 
Saknas lite grönska i sommarhagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0