Långfredagen!

Blåst och aprilväder, tur att jag har fått jobba i dag och inte hunnit fundera över vädret!
 
Red ut Clarinett en sväng innan jobbet, red en runda som vi inte ridit på hela vintern. Bitvis mycket snö, bitvis bart och mycket älgskit! Blåste så lite spänd häst, men senare under dagen var det både hagel, snö och regn växlat med sol så man får väl vara nöjd att det bara blåste.
 
Efter jobbet åkte jag i väg för några lektioner och red en ponny, även den spänd i blåsten. Åkte upp på byn på hemvägen och köpte pizza som fick bli middag, och sedan nattning av hästar. Nu hoppas jag att det ska ha blåst klart för den här helgen, men det ser inte ut att bli någon värre värme närmaste dagarna.
 
Från min och Clarinetts ridtur, omväxlande underlag men just här snö i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0