Intensiv helg!

En intensiv helg har passerat, full fart men knappt hunnit med mina egna hästar..
 
Igår morse tog jag Grå i töm innan jobbet, sen efter jobbet blev det en snabb sväng i stallet och så i väg och fira en nybliven 40 åring!
 
I morse red jag ut Clarinett en sväng innan jobbet, efter jobbet och snabb middag red jag Chokladen först. Ett par veckor sedan jag satt på henne sist på grund av en misstänkt hovböld, och även om jag har longerat och tömkört i veckan så bubblade energin ur henne när jag började i dag. Men när hon började fokusera så kändes hon fin och det känns lovande inför vårens alla aktiviteter som jag tänkt till henne! Sen fick även Wasabi jobba lite i töm. Försökte jobba med galoppen men fick inte riktigt till det, hon tycker att det är bättre att busa eller trava i sin jättetrav! Vi har lite att jobba med!
 
Var meningen att vi skulle till Linda och fira hennes födelsedag men hon var inte hemma så i stället blev det en kväll i soffan, jag somnade såklart!
 
Jag och Clarinett möter solen på våran tur i morse! Jättefin dag i dag, i morgon ska det komma mer snö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0