Höstkväll!

Igår skulle det enligt prognosen regna på natten men jag tror att det regnade mest hela dagen!
 
När jag kom till stallet efter jobb och mat så vräkte det ner regn. Det blev en riktig hösttur med Clarinett i regn, halvmörker och på mjuk grusväg. Sen tog jag även Zippin i töm och skulle träna Satine uppsuttet med start och stopp, men det blev ett litet bakslag och vi kom inte längre än att jag stod i stigbygeln eftersom hon bara drog i väg dit hon själv tyckte. Jag känner igen mönstret från det vi jobbade oss igenom i tömkörningen och från marken. Hoppas dock att det släpper fort nu, i töm är hon ju jättefin nu, följsam och lätt att reglera.
 
Nu väntar ny dag på Ica!
 
Flickorna behöver ingen ligghall, de har ju en träddunge! Alla var torra trots regnet!
 
Zippin efter jobb i mörkret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0