Snöflingor!

Vi har haft en mild oktober men nu börjar vintern närma sig, igår kom några flingor igår kväll och till veckan hotas det om mer snö. Jag gillar ju snö och vill ha mycket snö i vinter så jag kan rida in alla hästar, men jag har lite kvar att göra innan snön...
 
Igår morse tömkörde jag Wasabi innan jobbet, och sen efter jobb och mat så red jag Chokladen och Satine. Chokladen fick jobba med bommar i trav och galopp, och Satine fick fortsätta jobba med traven under ryttare. Precis när jag satt av Satine började det snöa lite lätt, nu blev det inte ens så mycket att det la sig på marken men det blir nog det med. Lite chips och dipp som kvällsfika innan jag däckade. I dag blåser det och jag ska försöka rida innan mer jobb på Ica!
 
Wasabi avslutar tömkörningen igår morse utanför boxarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0