Motivationsbrist!

Det här mörkret tar verkligen motivationen från mig! I kväll tröt den och jag orkade inte rida...
 
I morse så tog jag Zippin och Clarinett i töm. Clarinett laddade till ordentligt när jag jobbade med fattningarna från skritt så det blev mest bus men fick till några riktigt bra från trav. Zippin fick jobba med höga travbommar.
 
På jobbet var det rörigt och oorganiserat, och vi var, inte helt ovanligt, en kort. Så när jag kom hem vid 18.30 och det redan börjat bli mörkt, jag var trött och då först skulle fixa mat och sedan till hästarna så tog motivationen slut. Så det blev ingen ridning, får ta Chokladen i morgon i stället, utan gjorde bara bakbromsträningen med Grå, putsade upp grejerna jag använde igår och i morse, och nattade hästarna. Nu ska jag försöka ladda om med motivation och energi till i morgon!
 
Dom här två är verkligen bra kompisar, Szum och Bea, i morse åt de frukost i samma hög och i samma takt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0