Höstsol!

Igår såg jag solen! Nästan så att man inte visste vad det var för något!
 
Jag red Chokladen direkt på morgonen för sedan kom de för att hämta Satine! Hon ska vidare på prov inför försäljning, jag hoppas att hon sköter sig och visar sin gulliga sida, det började i alla fall väldigt bra då hon gick rakt in i transporten!
 
När hon åkt så red jag dressyr med Grå och red även lite på Wasabi, lite längre skritt sträckor nu och dessutom kunde jag styra lite! Hon är än så länge väldigt snäll men sjukt vinglig! Sen lite fika och i väg på en drös lektioner, märks att det är lov och verkligen skönt att vädret var bättre än förra veckan!
 
Köpte med mig pizza på hemvägen, efter mat så var det bara att natta hästar och sen sova. Nu väntar jobbhelg!
 
Tog bara en bild igår, på Wasabis sadel... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0