Gråare än grått!

I dag ännu varmare, 8 plusgrader redan på förmiddagen. Men grått och trist, blev liksom inte ljust på hela dagen, och regn i luften och blåst.
 
Efter en veckas vila var det dags för Zippin att börja jobba igen, i dag bara lite longering men hon var inte alls sur som hon var innan vilan, hoppas det håller i sig. Sen kom Linda och vi red ut en sväng i skogen med Bea och Grå. När vi var tillbaka så jobbade jag Dajmen i töm och satt även upp och skrittade några steg ett par gånger.
 
Till middag stekte vi hamburgare och sen på kvällen red jag ett ganska lugnt, men roligt, dressyrpass med Chokladen. Nu har jag blivit tvärtäppt igen så det ska bli intressant att sova, och att aldrig snuvan ger sig någon gång!
 
Från min och Lindas tur i skogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0