Frostigt!

Frostigt igår, någon minusgrad och fruset. 
 
Jag började med att jobba Grå och Szum i töm på gräset utanför banan eftersom det är bättre underlag där när det är fruset. Sedan red jag Wasabi i skogskanten och styrde runt träd, känns faktiskt som att balansen blir bättre och hon kämpade på bra runt träden trots att det fanns saker att lyfta på benen för och inte helt lätt med balansen.
 
Skrittade sedan ut Clarinett i skogen, och även Chokladen fick gå lite i skogen och sen några varv trav på banan. När jag var klar i stallet så var det bokföring som gällde. Jag blev egentligen klar med allt inför momsrapporten men det har blivit ett fel som jag inte vet hur jag ska fixa så måste kolla det i dag. Gjorde laxfileer med pressad potatis till mat och hann även laga två hästtäcken. Linda och jag gjorde sällskap till stallet för att natta dom, och det var en allmänt lugn dag. Nu ny dag och nya tag.
 
Grå tömkörs ute på gräset. 
 
Wasabi styrs runt träd i skogskanten. Tänk att hon blivit så stor!
 
På  den här bilden ser det ut som att Wasabi har världens längsta öron! Dom är ju långa men är dom sådär långa?
 
Clarinett tillbaka till stallet efter sin ridtur och givetvis är Baloo där och väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0