Black friday!

Black friday men är man alltid blakk så är det ju inget att fundera över... 
 
Jag longerade Wasabi i snön i morse och tog Lemonaden på banan. Lungt jobb i töm med sidepullet och sedan red jag på det, första gången och det kändes jättebra. Nu hoppas jag att den känslan håller i sig och att det blir en lösning för spänningarna i ridningen. 
 
Sen till Ica och fullt ös där hela dagen. Risgrynsgröt till middag innan jag och Linda, med lite hjälp av Nisse tog in balar till hästarna. Nisses traktor är trasig så handkraft och min bil fixade det i kväll! Jobbigt men känns bra att hästarna har balar igen. Sen fikade vi vitlöksbaguette med heta kräftstjärtar i aioli. Nu är jag så trött att världen snurrar!
 
Wasabi longeras i snön, äntligen tycker jag att hon börjar bli fin i kroppen 
 
Söt-Lemonad i sidepullet
Trackback
RSS 2.0