1:a november!

Det här jäkla regnandet dödar verkligen all motivation! Men om man ska vara positiv så är det ju otroligt att det är 1 november och banan, och vägarna, är mjuka och det är ridbart även för mina barfotahästar!
 
I morse när jag red Clarinett innan jobbet så var det uppehåll, vi red ut en ganska kort, eftersom jag blev sen, men intensiv tur. Efter jobbet och gårdagens rester till mat så regnade det men jag tog ändå Zippin och Dajmen i töm. Det var nästan uppehåll när jag tog Zippin men det vräkte ner sen, jag, Dajmen och tömmarna var blöta, så när hon försökete dra i väg i första galoppen så bara gled tömmen i handen... Men förutom den fadäsen gick det bra trots vädret och sen hann jag även med lite bokföring och nu tidig kväll!
 
Blöt och mjuk grusväg i november!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0