Måndagskväll!

Då var det slut på min miniledighet och tillbaka på Ica igen, tur att det inte är jättelänge till sommarsemestern. 
 
I morse var soligt och kändes som att det fanns hopp om grönska efter gårdagens regn, sen vet jag inte om det blev så mycket av det sen men morgonen var fin. Jag jobbade Grå i töm innan jag åkte på jobbet.
 
Efter jobbet var det också ganska fint, men där emellan (när jag var inomhus) så hade det varit hagel skurar o vanlig ordning. Jag red i alla fall Zippin på kvällen. Började med att styra runt träd och sen fortsatte jag på banan med att flytta sidvärts! Det gick jättebra fast det var första gången jag testade! Avslutade kvällen med en kopp kaffe hos Paula. Nu sova för i morgon väntar en intensiv dag!
Zippin efter ridningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0