Kallblåst!

Riktigt kalla vindar igår, jag längtar efter lite sol och värme nu. Inte bara för att jag fryser utan för att jag vill ha mer fart på gräset!
 
Igår var Szum först ut och fick jobba i töm. Sen kom Zippins ägare och hälsade på, jag red lite och visade vad vi gjort och hur vi ligger till. Det blev mycket surr, och jag har fått lite mer koll på vad hon gjort tidigare. Sedan red jag även Clarinett och Chokladen innan det blev stekfläsk, stekt potatis och löksås till middag. Sen i väg på lektioner och red Miroque. I dag verkar det blåsa lite mindre men jag ska ju vara på Ica i dag!
 
Några bilder som Zippins ägare tog när jag red igår:
 
 
 
Ser ju faktiskt riktigt bra ut trots att det är unghästridning! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Siljeholm

Hej, ser fortfarande framemot en presentation av hästarna och deras jobb/nivåer!😉😄

Svar: Det dröjer nog ett tag till! Hade precis skrivit ett inlägg med presentation av hästarna, men när jag skulle lägga till bilder så försvann allt. Får göra ett nytt försök när jag har tid och tålamod igen för nu är dagens lunchrast slut.
Pernilla Engström

2020-05-07 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0