Försommar-värme!

Nu börjar det kännas som att sommaren är på gång! Igår kväll luktade det försommar och på jobbet börjar värmen komma..
 
Jag jobbade igår, och gjorde bakbromsträning med Lemonaden innan jobbet och efter jobb och kräm till mat så red jag Chokladen. Utnyttjade bommarna och övningarna från helgens markarbete till henne med. Efter ridningen åkte jag och tittade på några av betena men det var en ganska dyster syn, fattas mycket gräs ännu!
 
Sen hjälpte jag Nisse att sortera papper och verifikationer tills jag höll på somna. I dag har jag vaknat till sol och huvudvärk, hoppas att det senare ger med sig i alla fall. 
 
Utsikt från Chokladen innan avsittning igår kväll! Fattas fortfarande mycket grönska! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0