Jobbhelg!

Jobbhelgen har rusat förbi, i vanlig ordning, nu dags för ny vecka!
 
I morse red jag Chokladen innan jobbet, hon fick gå ett lugnt dressyrjobb på banan. Direkt efter jobbet så hade jag lurat Nisse att bjuda mig på pizza, så vi åt på byn och sen var jag snabb att byta om och så skrittade jag och Linda ut med Eliskja och Bea i skogen. Efter tog vi även Dajmen, i dag var hon avspänd och jag åkte nästan ett halvt varv på banan (med jättemånga halter). Betydligt bättre känsla i dag med vi tar pyttesteg nu eftersom det behövs så lite för att det ska ramla tillbaka, det märktes ju igår. 
 
Nu är hästarna nattade och jag har hunnit sova lite på soffan, även druckit en massa påskmust så jag kommer säkert vara kissnödig om en timme eller två... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0