Torsdag!

I morse hade min telefon uppdaterat sig och jag kunde inte komma ihåg koden till den.. Inte förrän jag höll på med att vattna hästarna dök koden upp i huvudet! Så det blev inget bloggat då!
 
Igår efter jobbet och pizza till mat så red jag först Zippin, vi tränade på övergångar till och från trav. Hon hade lite svårt att fokusera, vilket jag förstår för Szum lekte galopphäst i sin hage! Men praktiskt att ha honom motionerade samtidigt!
 
Sen kom Linda och Paula och vi åkte ner till betet för att rida ut Bea, Juliette och Chokladen. Det blev en lugn tur som bitvis gick i kraftledningen så lite småjobbig terräng för dom, och sen fick Dajmen gå bakbromsträning. Clarinett hade trampat på sin sko så jag åkte upp på gården för att hämta nittången, för att försöka fästa den bättre, men på den korta stunden hade hon hunnit trampa av skon helt! Hittade skon i alla fall, nu ska den bara på igen.
 
Nu har jag lunch på Ica och planen är inte så mycket hästjobb i kväll, men vi får väl se hur det blir!
 
Från ridturen, Juliette och Paula först, och Bea och Linda före oss!
 
Clarinetts sko medan den fortfarande satt kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0