Stängslingstisdag igen!

Även denna tisdag blev det stängsling och omflyttning av hästar, och även denna tisdag började jag med tandläkaren!
 
När jag var hemma från tandläkaren och hade laddat om så byggde jag om Zippins hage och sedan red jag ut Miroque. Han fick gå turen i skogen med alla grenar att kliva över och igenom, och det gick jättebra. Sen ner till betet och red ut med Clarinett och Dajmen som handhäst, det var riktigt varmt då och Dajmen tyckte att det var jättejobbigt att trava uppför backarna. 
 
Sen kom Linda och vi gjorde klart och gick runt det stora betet, och när det var klart ledde vi upp hästarna dit. Glada hästar i sin favorithage! Vi åkte hem och grillade, vilket var jättegott och laddade om till kvällen då vi red ut med Paula. Jag red Grå och det var en ganska lugn tur, då lite svalare men ganska mycket insekter i stället. När vi kom tillbaka kom Nisse och skodde av Bea bak och verkade Lemonaden eftersom de två ska på äventyr i morgon!
 
Miroques öron i skogen!
 
Tillbaka på gården och kungen Baloo ligger och jäser i solen!
 
I skogen med Clarinett och Dajmen!
 
Många fina bilder från hagsläppet:
 
 
Min gråa prinsessa!
 
 
 
Chokladprinsessan!
 
 
Och Lemonaden med full fart som vanligt! 
 
En bild från kvällens ridtur:
Vi sist, Linda och Bea i mitten och Paula med Juliette först! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0