Söndagen efter midsommar!

Jag vet att jag önskade sommarvärme för några veckor sedan, men nu är det faktiskt lite väl mycket!
 
Igår började jag med att åka och hämta Clarinett och körde henne till Nisse eftersom hon drullat bort sina framskor och behöver nya. Sen longerade jag Zippin, i spänd för att försöka hitta formen och med en del galopp) och jobbade Szum i töm.
 
Gjorde pizza av resterna av köttet sen midsommar, och sen i väg på lektioner. Sista blev inställd så det blev inte så sent hem. Red dressyr med Miroque, serpentiner, övergångar innanför spåret, galoppfattningar och skänkelvikning, och sen ner till betet och longerade Dajmen och repeterade uppsittning. Vi kan säga att de två fyraåringarna är på lite olika nivå, men jag hoppas att Dajmen snart är i kapp!
 
Sen hjälpte jag Nisse att natta sina hästar och så fick Clarinett sina skor på sig. Klockan var jättesent så hon fick bo kvar. Planen är att rida henne på banan hemma nu i dag när jag kör hem henne. Jag har ju semester så borde kunna ta det ganska lugnt i dag, varmt blir det i dag med! 
 
Miroque innan a sittning igår! 
 
Clarinett skos! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0