Sommarvärme!

Nu är det verkligen sommar, och värme, det är så skönt men jäklar vad trött jag blir!
 
I dag började jag nere vid betet och tog Dajmen och Lemonaden i töm. Sen upp på gården där Zippins ägare väntade! Jag red Zippin i värmen och visade lite och s ed an fick hon sitta upp och rida lite. Värmen tog ut lite väl mycket av energin hos Zippin så hon blev trött fort, men ägaren har ju i alla fall fått testa lite. När hon åkt sedan tog jag även Szum i töm.
 
Sen gjorde jag mat, gjorde pastagratäng av resterna från gårdagens grillade kyckling och sedan i väg på lektioner. Hemma igen så gjorde jag rabarberpaj till kvällsfika. Nu har jag haft några sköna dagar hemma men nu väntar fyra Icadagar när jag dessutom ska klämma in lite lektioner, men det är inte länge kvar till semester så får peppa mig med det! 
 
Dajmen ute i grönskan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0