Sommartrött!

Jag är så galet trött, vet inte om det är värmen eller bara att det är lite mycket nu men jag är trött hela tiden!
 
Igår blev det inte så mycket gjort, det var varmt och jag var trött. Matade Nisses hästar, byggde en ny hage till Zippin, jobbade Grå i töm, började på att måla lösdriften (jag målade ju den i fjol men det behöver förbättras lite mer men jag hittade inga bra penslar), jobbade Miroque i töm ute i en gräshage och hjälpte Linda att rida Szum.
 
Sen gjorde jag spaghetti och köttfärssås till mat och åkte i väg på lektioner, åkte lite i skritt på islänningen jag rider in hemma hos dom. Och när jag kom hem gjorde jag rabarberkräm, men hade visst slut på mjölk att ät, sen med, och så nattade vi Nisses hästar mitt i natten. Nu ny dag och vi får se vad jag lyckas med i dag. 
 
Lika som bär? Wasabi börjar bli riktigt lik Chokladen nu när hon växt på sig. Wasabi till vänster.
 
Wasabi har blivit så fin i sommar!
 
 
 
Miroque jobbar i töm!
 
Så fin! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0