Dagen före midsommar!

Dagen före midsommar och dagen före min semester!
 
Den här dagen är en av de dagar vi säljer mest på Ica, i dag var inget undantag! Corona märks inte av utan det är lika hysteriskt som alltid! Varmt och högt tempo hela dagen! Efter jobbet åkte jag och hade två träningar och även en foderrådgivning.
 
Hemma bytte jag om, nattade hästarna och sedan åkte jag, Linda och Nisse till Paula och grattade henne eftersom hon fyller år i morgon! Efter fika och tårta där så åkte vi hem och betäckte ett sto, nu är klockan långt över midnatt och jag är fortfarande vaken. I morgon är det lika tidigt och säkert både lika varmt och intensivt på jobbet. Men sen är det faktiskt semester!
 
Trötta hästar på betet i morse, kolla utsikten!
 
Dajmen söt som socker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0