Tisdag!

Har fortsatt veckan med semestergrejer, känns rätt bra!
 
Seg morgon, regnet hängde kvar i luften och dessutom rejäl blåst. Red först ut med Clarinett och hade Dajmen som handhäst, och sedan jobbade jag Chokladen och Grå i töm. Avslutade med att rida Zippin på det andra betet. Tanken var lite dressyr på den lilla planen där men hon hade verkligen ingen bra dag utan var inte alls på humör, jag vet att det inte är någon mening att bråka med henne utan vi tar nya tag i morgon.
 
Hem och duschade och sedan var vi ett gäng från Ica som träffades och åt thaimat på restaurangen vid paviljongen. Roligtatt tträffas och så god mat. Såklart tokmätt efteråt. Jag och Linda nattade hästarna och sen drack vi kaffe, och nu är det väl bara att sova som gäller!
 
Min fina Chokladhäst!
 
Grå jobbar på!
 
 
Fem nyanser av brunt:
 
Och så Nisses myskatter Holger och KJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0