Höstväder!

Just nu känns det faktiskt mer som höst än juli... 
 
Blåsigt igår, rejält blåsigt med nästan storm i byarna. Jag började med att rida Clarinett, försökte dressyra lite på en vändplan men det var knappt ridbart i blåsten. Longerade Wasabi, men utan sadel, innan jag gav upp. Ställde in eftermiddagens lektioner och åkte till Paula och drack kaffe.
 
I stället för lektioner tog jag tag i bokföringen på eftermiddagen, och gjorde pastagratäng till middag. På kvällen hade blåsten lugnat sig något så jag red Juliette åt Paula, och sen skrittade jag och Linda ut en liten sväng med Zippin och Bea. Avslutade med fika. I dag ny dag och höstvädret verkar hålla i sig!
 
Clarinett efter ridningen 
 
Wasabi longeras! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0