Hamburgerkväll!

En del semestergrejer kan man ju faktiskt lyckas göra även efter semestern, jag och Linda pratade hela semestern om att grilla hamburgare och igår var det tillräckligt dåligt väder för att vi skulle ha tid med det!
 
På förmiddagen var det kvalmigt varmt, jag tog Zippin och Szum i töm innan jag åkte på jobbet. Jobbade 11-19 och när jag kom ut från jobbet så vräkte regnet ner! Eftersom det skulle regna rejält hela kvällen så kändes det inte så lockande att rida så i stället åkte vi till ett vindskydd och grillade hamburgare!
 
Förutom jag och Linda, så var Nisse med och Lindas bror med sambo och bäbis. Det var riktigt mysigt att sitta där i regnet och dessutom gott med färska hamburgare som vi grillade och åt med cole slaw och andra tillbehör, och kaffe och Lindas muffins till efterrätt. Sen nattning av hästar i mörkret och vi kom i säng före midnatt! 
 
Zippin tömköras!
 
Det här är kanske egentligen lite mer hennes stil, även om jag tror att hon skakar bort en insekt just här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0