Tråk-underlag!

Jag är så ridsugen men den här halkan dödar all inspiration!
 
I morse så jobbade jag i alla fall Clarinett i töm, hon var för ovanlighetens skull lugn och sansad. Efter jobbet så åt vi typ kyckling-tacos, jag hade stekt kycklingbitar i chili, som vi åt i tortillabröd med sallad, grönsaker och röror. Det var jättegott men så mätt jag blev! Testade sedan att ta ner Chokladen till stallet, vilket gick bra, så jobbade henne lite i töm menpå banan gick det bara att skritta och i den hage som lyset når till var inte heller underlaget riktigt bra så det är rätt trist när det är mörkt nu. Hoppas på mer snö!
 
Clarinett i soluppgången!
 
Jag vann ett täcke i en Facebook tävling vid nyår, i dag fick jag det och var givetvis tvungen att testa det på Chokladen! Så snyggt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0