Tacokväll!

I eftermiddag kom det äntligen snö! Inte jättemycket men tillräckligt för att kunna röra sig ute, nu hoppas jag bara att det blir kvar då det är plusgrader...
 
I morse tömkörde jag Eliskja i skogskanten runt träd, hon var verkligen jätteduktig med både styrning och bromsen, snart kan jag rida runt träden i stället!
 
Sen en lugn dag på Ica, hem bytte om och jobbade Lemonaden i töm. Höll till på lägdan där vi varit sista dagarna och hon var riktigt fin! Sen nattning av hästar och hem för att fixa tacos! Både Linda och en tjej till kom och åt, blev såklart en massa surr och ganska sent. Och nu är jag verkligen jättemätt då vi även hade glass och kolasås till efterrätt.
 
Nu hoppas jag att snön ligger kvar och sitter fast i morgon! Och kommer ni ihåg att jag hade tappat en brodd igår? Hittade den i dag! Lite pinsamt men jag hade satt på båda broddarna på samma fot!!!
 
Lemonaden i pannlampans sken! 
 
 
Och så Holger som ser ut som en riktig dryg diva när han jäser i fönstret! Rätt tjock också... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0