Söndag och snart jobb igen!

Inte blev det så mycket gjort den här helgen, men inte var det då roligt väder heller... 
 
I dag är det inte lika mycket katastrof som igår, men jag misstänker att det kommer i morgon igen. Jag red i alla fall Chokladen först, skrittade runt träd i skogskanten och sedan trav och lite galopp på banan, första gången på flera veckor det går att rida på hela banan! Sen fick även Eliskja skritta runt träd i skogskanten, det är verkligen en av mina favoritövningar för unghästarna.
 
Tyvärr hade det börjat blåsa ordentligt och såklart även regna. Så jag longerade Wasabi lite och sedan gav jag upp. Nisse hade besök så det blev kaffe och hästsurr innan jag roddade ihop pasta carbonara till middag. Och sen lite slappande framför tvn i sovrummet eftersom jag frös så, och det är varmaste rummet. Så innan jag kom till stallet för kvällspasset så var klockan nästan 21 men jag red ändå Clarinett som kändes som vanligt, vilket är ett ganska bra betyg nu när hon gått så lite. Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde ha sovit för längesen, som vanligt alltså...
 
Eliskja i skogskanten!
 
 
 
Och Wasabi på banan. Hon får fortfarande ha sidepullet när vi jobbar men snart dags att ha tränset under.
 
Det verkar hända något spännande där borta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0