Nyårslöfte!

Jag är inte så mycket för nyårslöften men ett av mina mål för året är att utvecklas som ryttare och verkligen satsa på min egen ridning. Tyvärr har året inte börjat så bra på den fronten med knappt någon ridning alls på grund av halkan.
 
Men i kväll börjar det kännas som att jag är igång igen då jag ridit både Chokladen och Clarinett! Det var lite kallare och därmed fint underlag på den halvan av banan där snön fastnat på isen. Med Chokladen som jag ju ridit några gånger nu kunde jag även galoppera lite, hon är inte tillräckligt stark för galopparbete på volt än men lite fattningar blev det i alla fall. Clarinett som jag inte ridit på två och halv vecka fick gå lugnare men hon höll sig på mattan i alla fall! Nu hoppas jag att underlaget håller i sig och att jag kan fortsätta mot mina målsättningar detta år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0