Nyårsafton!

Gott nytt år alla bloggläsare!
 
Jag avslutade året med att jobba. Helt okej dag då vi, för ovanlighetens skull, var tillräckligt med personal och dessutom kom varorna tidigt. Efter jobbet så åkte jag direkt och nattade hästarna lite tidigare än vanligt för att sen kunna duscha och åka på nyårsfest. Första gången jag firar nyår i ett tält! En stor kåta med eld och vi åt fantastiskt god mat tillagad på elden, och drack olika typer av bubbel. På hemvägen kollades hästarna men vi har typ inga fyrverkerier här så hästarna var nog mer brydd varför vi kom mitt i natten!
 
Nu nytt år och nya tag! Hoppas på ett riktigt bra 2020!
 
Laddade innan med cider och vitlöksbaguette. Glasen fick jag till millennieskiftet och jag tyckte det var dags att plocka fram dom tjugo år senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0