Katastrofläget fortsätter!

Galet varmt i måndags med 7-8 plusgrader, sen fortsatt plusgrader om än lite mindre dock i stället mycket blåst, nästan stormvindar, och lite regn. Det säger sig självt att isgata är värre än tidigare!
 
Igår tisdag jobbade jag på Ica, en i personalen är på semester så jag gick in och det var ju lika bra med tanke på vädret. På kvällen tröstfikade jag, Linda och Nisse marängsviss! I dag har blåsten fortsatt om än i lite mindre styrka. På dagen passade jag på att jobba Eliskja, Lemonaden och Grå i töm. Jag kunde ta ut dom på baksidan av deras hage och jobba dom i snön där, där är det fortfarande lite snö kvar annars är det bara is överallt.
 
Sen gjorde jag wok till mat och bokförde lite. Jättetråkig dagar nu, och jag blir så rastlös, men det positiva är att bokföringen blir gjord i alla fall!
 
Händigt att kunna knyta fast de i ett träd för att göra i ordning. Här Lemonaden med Eliskja som stöd i hagen.
 
Fint underlag i sommarhagen!
 
Vårväder! 
 
Hade varit jättefint väder idag om det inte blåst, och om det inte var i januari för det är alldeles för tidigt för vårväder nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0