Sol i sinne!

Äntligen härligt vinterväder med sol!
 
Jag red först ut Clarinett i skogen och trampade upp stigen där och sen fortsatte vi och trampade upp slingan som jag började med igår. Sen hann jag bara rida Grå lite runt träd innan veterinären som skulle komma ringde och sa att hon var på väg. Det var Wasabi som skulle ha vaccination, jag hade missat att det numera är kortare tid mellan de första sprutorna i grundvaccineringen så vi fick börja om den. Men som tur var hade hon ju bara fått första sprutan.
 
När Wasabi var vaccinerad så red jag Eliskja på den längre slingan och vi kunde trava lite också. Avslutade med att rida Lemonaden, hon var väldigt spänd men det kan bero på att det troligen var älg i skogskanten...
 
Middagspaus och sen i väg på några lektioner, lite kyligt när man inte är van men fint underlag. Nu laddar jag för Ica-jobb i morgon igen!
 
Soligt och fint att vara katt!
 
Baloo!
 
Sol i skogen med Clarinett!
 
Hästarna har njutit i hagarna i dag! 
 
Eliskjas öron och en lite blekare eftermiddags-sol! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0