Kall kväll!

Det går väl inte säga att det är kallt när det är 15 minusgrader men efter bara plusgrader så känns det kallt!
 
Blev inte så mycket gjort igår. Hade en liten motivations svacka på dagen och sen på kvällen när jag skulle ta unghästarna var det 15 grader kallt och kändes onödigt att börja sitta på dom då. På dagen var det fint väder med först sol och sen snö och runt 10 grader. Jag red Chokladen, Clarinett och Grå på banan, kan väl konstatera att det är tur att det är ett tag kvar till eventuella tävlingar för vi har mycket att trimma på!
 
Sen middag, ni vet det där innerlåret som vi åt hela helgen och som jag gjorde pizza med i måndags? Sista bitarna stekte jag upp med champinjoner och creme fraiche och till det stekt potatis, så nu är det slut. Och sen var ju tanken att ta Wasabi och Dajmen, och Linda skulle rida men vi bestämde oss för att bara natta hästarna och i stället fika! Hoppas på mildare väder och mer energi i dag!
 
Chokladen efter ridning!
 
Grå var väldigt laddad innan ridningen, jag longerar henne innan jag sitter upp och vissa dagar behövs det verkligen! Hon var väldigt fin att rida sen! Gillar bilden längst ner till höger, så fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0