Torsdag!

En bättre dag i dag, har kunnat jobba lite hästar och varit lite civil så en riktigt bra dag!
 
Fortfarande tråkigt underlag men mindre halt i alla fall så jag kunde ta ner hästarna till stallet. Började med Zippin som fick gå i töm i dag, brunsten verkar vara över och det går ta i henne igen,hoppas att det var sista brunsten innan vintern nu. Jag longerade Dajmen på den där snöfläcken jag hittade igår, så hon fick rasta av sig lite, vilket behövdes för det var bara en massa bus. Sen fick även Grå och Clarinett jogga lite i töm. Så inte något avancerat arbete för dom men de har ju i alla fall fått röra på sig!
 
Sen fika och ombyte innan jag och Nisse åkte på Hammarn och gjorde lite ärenden. Sen åt vi på pizzan i Bispgården och var till Nisses systerson och drack en kopp kaffe innan vi åkte hem och städade! Jag dammsög och torkade golvet på nedervåningen och bytte sängkläder, det får räcka för denna gång. Sen blev det sen nattning av hästarna och nu ska jag sova!
 
Dajmen i dag! Så speciellt stor är inte snöfläcken, och det är mest is runt om som ni ser!
 
Hon är så fin min Dajm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0