Plusgrader igen!

Plusgrader igen och all fluffig snö tinar bort, nu är det is igen!
 
I dag var det extra jobb på Ica och extra öppet så fler timmar än en vanlig söndag. Jag tog Clarinett i töm innan jobbet, när jag började såkändes hon så lugn så jag tyckte att jag hade överdrivit hennes laddning igår men det tog jag igen när jag kom till galoppen. Hon sprattlade rätt bra även i dag, så pass att hon en gång tippade omkull och flera gånger fick tömmarna mellan bakbenen! Men nu har hon gått lite mer ordentliga pass två dagar i rad så kanske det blir bättre!
 
Efter jobbet och middag så longerade jag Zippin och sen hjälpte Nisse mig att dra in balar i hagarna med min stackars bil. Hann även efter nattningen av hästarna med att byta en tryckknapp i mina överdragsbyxor, så nu kan jag det också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0