Måndagkväll!

Bara en dryg vecka kvar till jul och det börjar märkas på jobbet!
 
Igår morse så tog jag Grå i töm innan jobbet. Hon visade en del både humör och bus så inte lätt att veta vilken sida hon vaknat på! Sen en heldag på Ica och mat så klockan var nästan 20 innan jag var i stallet men Linda var lika sen så vi hade i alla fall sällskap.
 
Jag jobbade Lemonaden, först lite i töm och sedan satt jag upp och red lite skrittjobb. Det har ju hunnit gå 2,5 vecka sen jag red henne sist och bara andra gången med sidepullet. Jag upplevde inte henne som spänd men hon stannade upp, snubblade och försökte börja trava flera gånger, och jag tyckte att det kändes konstigt. Sa åt Linda att titta lite men då slutade hon med detta och började frusta en massa, troligen var hon ändå spänd slappnade av när jag började prata med Linda. Jag vet att hon är extremt känslig för hur jag är, och jag brukar ju prata med henne, och jag vet att det är svårt att känna när hon är spänd, men nu blev jag påmind om det igen. Det är bara att fortsätta nöta!
 
Nu ny dag och nya utmaningar!
 
Min sötaste Lemonad-prinsessa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0